28 Kasım 2013 Perşembe

Nar ağacı

 
 

 
 
 
 


 
Bu aralar okuduğum kitap" Nar ağacı".

Kitap çıkalı çok oldu belki ama ben henüz okuyorum kitabı.Yazarın daha önce hiç kitabını okumadığım için alıp okumaya cesaret edememişitm.Çünkü kitabı aldıktan sonra hayal kırıklığına uğramak beni çok üzüyor.O yüzden de Bayağı bir düşünüp öyle kitap alıyorum.
Bu kitabı arkadaşım almış ve oğlu daha küçük olduğu için okuyamamış bana istersem okuyabileceğimi söyledi.Ben de aldım ve okumaya başladım.

İyiki de almışım.Kitap gerçekten güzel.En çok hoşuma giden yanı yazılan herşey büyük bir araştırmanın sonucu yazılmış ve altı boş değil.Ben bunu çok sevdim.Okuru araştırmaya ve öğrenmeye sevkediyor.Konusu ve dili de güzel olunca elinden bırakamıyorsun.Hala okumayan varsa kesinlikle tavsiye ederim.

 

.



 
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder