14 Nisan 2015 Salı

BONCUK KASNAĞINDA BİLEKLİK

Merhabalar. Bugün sizinle yaparken çok keyif aldığım bir şeyi daha paylaşıcam. Boncuk kasnağında bileklik yaptım. Bunun için boncuk kasnağı, naylon ip ve isteğidiğin renkte ve kum boncuğa ihtiyacımız var. Naylon ip ve kum boncuk kolay ve ucuz temin edilebilir. Boncuk kasnağını ise internetten araştırdım biraz fiyatı pahalı geldi. O yüzden kendim yapmaya karar verdim. Sert bir çikolata kutusunun karşılıklı kenarlarına yaklaşık 1-1,5 mm genişlikte ve yine aynı derinlikte çizikler açtım. Bunlar yaklaşık 10-15 tane oldu. Bilekliğin kalınlığına göre kullanıcaz bunları zaten. Oyüzden dilediğimiz zaman çoğaltabiliriz. Bu çentiklere ipleri geriyoruz. Daha sonra bilekliğimizi örmeye başlıyoruz. Şöyleki ben nasıl yapıldığını videoya çekemedim. Şimdilik el yapımı kasnağım ve bilekliğimi paylaşıyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder