24 Mart 2015 Salı

YENİ ÜTÜ MASASI ÖRTÜM

Son zamanlarda ütü yapmak işkence haline gelmişti.Geçen yıl aldığım yeni ütünün işe yaramaz kötü bir seçim olduğuna kanaat getirmiştim.Sorun ütüde değil ütü masası kılıfındaymış. Ütü masasının kılıfı bayağı kötü olmuş, sararmıştı.Kıyafetlere sarı leke bırakıyordu ve benim bütün ütü yapma şevkim ( zaten olmayan:)) ) kaçıyordu. İnternetten bir araştırayım dedim.Araştırmam çok uzun sürmedi zaten.Ben bilmiyormuşum keçeli ütü masası örtüleri çıkmış.Hemen alayım dedim.İki marka arasında kararsız kaldım,yorumları falan okudum.İkisi de hemen hemen eşit olumlu yorum almıştı. Ben şansıma bir tanesini seçtim ve hepsiburada.com dan siparişimi hemen verdim.
                       


Sonuç muhteşem.İnanılmaz memnun kaldım.Bu kadar beklemiyordum.Aynı yorumlardaki gibi ütü yapma hızı ve düzgün olması iki katına çıktı.Gerçekten çok başarılı.Fiyatı piyasadaki kılıflara bakınca fazla gibi gözükse de gerçekten verdiğin paraya değer bir ürün.Fiyatı 19.14 tl tabi bir de kargo ücreti ödedim.Piyasaya bakmak istemedim belki piyasada da vardır.
HERKESE SEVGİLER:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder