17 Mart 2015 Salı

SAÇ BAKIMI " MAYA MASKESİ "

                 Herkese günaydın.Son zamanlarda saç bakımı ve saç dökülmesi  için yeni birşey keşfettim. Daha önceden tabiiki herkesin çok iyi bildiği bir şey ama ben uygulamaya yeni başladım ve sonucuna bakmadan izlere bir şey yazmak istemedim.
                 Bakım maskemizin malzemeleri rahatlıkla elde edilebilecek şekilde.Bunlar;
                 
                  Bir paket kuru maya
                  Bir çay bardağı ılık süt
                  Bir yemek kaşığı zeytinyağı
                  Bir tatlı kaşığı buğday yağı

bunları güzelce karıştırıyoruz ve maya eriyince saça elle yada fırça yardımıyla sürüyoruz. Streç film ile saçı sarıyoruz.Yaklaşık 45 dk.bekliyoruz ama şöyle bir durum var sıkı saralım özellikle kenarları sıkı kapatalım ki beklerken karışım kafamızdan boynumuza doğru sızabiliyor.Elimizde bir peçeteyle de bekleyebiliriz.:))) Ben öyle yapıyorum.sonra iki kere şampuan yaparak saçımızı yıkıyoruz. Sonuç muhteşem oluyor. Saçlar pamuk gibi oluyor ve sağlıklı gözüküyor. Saçların dökülmesi ise kesinlikle azalıyor hatta saçlar dökülmüyor bile diyebiliriz. 3 hafta üst üste her hafta sonu yaptım ben.Sonra bir ara verdim ve tekrar yapmaya başladım.Siz de arzunuza göre zamanını ayarlayabilirsiniz.

SEVGİLER....

1 yorum:

  1. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil