10 Aralık 2013 Salı

Ve dağlar yankılandı....

                  
Bu aralar okumaya başladığım yeni kitabım.  "Ve dağlar yankılandı".Yazarın "Uçurtma Avcısı" adlı kitabını da okumuştum. Beğenmiştim, güzel bir kitaptı. Bu kitabı da internetteki yorumlardan dolayı merak ettim ve istedim okumayı.Kitaba yeni başladım akıcı ve güzel gidiyor.Konusu da güzele benziyor ama sanki duygusal şeyler yaşatacakmış gibi geliyor bana, bakalım göreceğiz.
                   Bu kitabın benim için önemli bir özelliği var. Sıradan bir kitap deyip geçebilirsiniz belki ama benim için öyle değil işte. Neden mi? Çünkü bu kitabı bana annem hediye etti. Benim kitap okuma merakımdan dolayı sana bir kitap hediye alayım dedi, benimde bana kitap hediye edilmesi o kadar hoşuma gider ki anlatamam. Tamam dedim hemen. Ona yardımcı olmak adına bu kitabın ismini verdim. O da hemen almış ve içine de çok özel bir not yazmış. Bilmem şimdi bu kitabın özelliğini anlatabildim mi? Büyük bir keyifle okuyorum yani....


                                                         Herkese sevgiler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder