1 Mart 2016 Salı

DİRTY WORKS FACE SCRUB

Bu aralar yüz bakım ürünlerine kafayı takmış durumdayım. Yıllardır yüzüme hiç bir şey sürmemeye gayret gösteririm ama bazen öyle oluyorki gerçekten bir temizliğe ve bakıma  ihtiyacı olduğunu hissediyorum.
Bu zamanlar da işte yine öyle bir zaman. 
 Hem internetten hem mağazalardan bir çok ürün araştırdım, bir çok fikir edindim. Cildim çok hassas olduğundan ve egzama olduğu için de çok didikliyorum açıkcası. Hala bir şey alabilmiş değilim ama zannediyorum sebamed alıcam. Ama bu esnadaki araştırmalarımda bir ürünle tanıştım ve onu aldım.
Ürünüm bir peeling. Gratiste satılıyor. İnternette çok olumlu şeyler okudum ve cildimin gerçekten bir peelinge ihtiyacı vardı. DİRTY WORKS FACE ACRUB. 


Ürünü nu pazar denedim. Ciddi anlamda işe yarayacak gibi ama tabiki ilk kullanım olduğu için kesin konuşamıyorum. Ama ilk kullanımıma rağmen yüzümde ciddi bir parlama ve ölü hücrelerin yok olması durumu oluştu. Zannediyorum tavsiye edebilirim.SEVGİLER.


4 yorum:

  1. Mevsimden midir bilemedim ama bu ara benim de alerjilerim coştu. Onun için makyaj falan hak getire...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle cildim bir tuhaf oldu ve bu yüzden arayışalara girdim.Umuyorum geçicidir.

      Sil
  2. Memnun kalman güzelmiş bloğunu takibe aldım bana da bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOŞGELDİNİZ.ÇOK MEMNUN OLDUM.BEN DE GELİYORUM HEMEN:)))

      Sil