17 Eylül 2015 Perşembe

TARKAN HARBİYE KONSERİ!!!!!

             Evet bugün de yazın yaptığım ve benim çoooook keyif aldığım bir etkinliği paylaşıyorum sizinle.Tarkan'ın Harbiye Açıkhava Sahnesindeki konserine gittim:)))
             Benim üniversite yıllarımda İstanbulda Rumeli hisarı konserleri olurdu.Benim mezun olup para kazanmaya başlayınca yapacağım işler arasında bu konserler gitmek vardı ama bir türlü kısmet olmadı.Daha sonra Harbiye Açık Hava Sahnesi konserleri başladı.
              Tarkan'ın da burada yıllardır konserleri oluyor.Hem İstanbul'da  Harbiye konseri hem TARKAN. Bu sene gitmeye karar verdim ve biletler satışa çıkar çıkmaz aldım.
              Senelik iznime denk gelmesi de ayrı bir avantaj oldu. İstanbul'a uçakla gitmeye karar verdim.İlk defa uçağa binecektim.Bu kadar keyifli bir şey olduğunu bilseydim daha önce denerdim.Ve manzara karşısında büyülendim. Rabbimin yaratıcılığının mükemmelliği o kadar tarifsizdi ki....anlatamam.
              Bu görüntüleri paylaşmadan yapamazdım.Çok etkilendim.....
             
























 ve konser.....





             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder