3 Mart 2014 Pazartesi

Limango alışverişlerim.

Benim şöyle bi durumum var. Aksesuar olarak saat takmaya bayılıyorum. Kaliteli saatlere ayrı bi düşkünlüğüm var ama tabi ki onları çok çok almam biraz zor yani baya zor. Birtane kaliteli saatim var. Onu çok pahalıya almıştım ve çok severek kullanıyorum. Ama bu aralar yine saat alma fikri kafama girdi. Kendime engel olamıyorum ve nerde saat kampanyası var onların içinde buluyorum kendimi. Baktım bu böyle olmıcak ve biraz daha zorlarsam pahalı bişi almaya kendimi şkna edicem. Bundan kaçınmak için daha önceden de saatini kullandığım ve modelleri gayet hoş olan "Daniel klein" saatlerinden birtane almaya karar verdim. Geçen hafta limagoda kampanyasını görünce tabi hemen incelemeye aldım ve bir tane saat beğendim. Birtane de yanında hediye gönderecekleri yazıyodu. Veeeee bugün geldi saatlerim. Ben çok beğendim, bir de sizinle patlaşmak istedim. Sevgiler....

Bu da hediye gelen:)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder